محل لوگو

راهنمای خرید راهبند تاشو و راه بند زنجیری


با توجه به نیاز ها و موقعیت های مختلف انواع راهبند های متفاوتی مانند راهبند تشریفاتی، راهبند برقی، راهبند آکاردئونی ، راهبند پارکینگ ، راهبند دستی و ... طراحی و به فروش می رسد.ما قصد داریم در این مقاله به معرفی دو نوع از راهبند های موجود در بازار بپردازیم و شما را با کاربرد این دو نوع راه بند آشنا سازیم. هم چنین شما عزیزان میتوانید در صورت نیاز به مشاوره در رابطه با خرید انواع راهبند به سایت آپامه صنعت مراجعه نمایید و با کارشناسان آپامه صنعت مشاوره رایگان داشته باشید.

قیمت راهبند

در مورد قیمت راهبند نمی توان به سادگی اظهار نظر کرد، علت این است که این محصول خود دارای انواع و اقسام مختلفی می باشد، برخی بسیار بزرگ و پیچیده بوده، برخی دارای اندازه کوچک و ساده می باشند، برخی از تکنولوژی بهره برده، برخی دستی و بسیار ساده و کوچک می باشند.

راهبند تاشو

ما می توانیم انواع مختلفی از راه بند تاشو را برای شما تولید نماییم، این نوع از راهبند ها برای موقعیت های مختلف و یا محیط های متنوع بسیار ایده آل می باشند. دامنه ترکیب هایی که ما از روی مدل های مختلف به انجام می رسانیم متنوع بوده و هر محصولی دارای ویژگی هایی منحصر به فرد می باشد که حتی قادر به محافظت از موارد اطراف خود نیز می باشند، آنها می توانند آمار سرقت را کاهش دهند، و یا راه تردد خودروها را برای ورود به منطقه ای خاص مسدود سازند. راهبند تاشو

کاربرد راهبند تاشو

  • با داشتن انواع مختلفی از بولاردهایی که قابلیت خم شدن به طرف های متنوعی را داشته باشند، می توانید راحت تر مسیر را مطابق دلخواه خودتان تعیین نمایید. و یا عمل تغییر جهت مسیرها را با سرعتی بیشتر افزایش دهید.
  • درجاییکه مسیری با کمک بولاردهای ثابت و یا متحرک تشکیل شده باشد، می توانید در منطقه ای خاص جهت ایجاد دسترسی های مخصوص از راهبند تا شو بهره بگیرید، و به خودروهایی خاص اجازه دسترسی به صورتی مخصوص را بدهید.
  • مثلا در جلوی منزلتان می توانید در جایی با نصب بولارد محل پارک خودروی خود را مشخص سازید، و در جایی که می خواهید خودروی شما از آن طریق وارد جای پارک خودتان گردید، می توانید بوسیله نصب بولاردهای تاشو در آن محل خاص، مسیر تردد خودروی خود را مشخص نمایید.با این کار هم خیالتان از بابت سرقت خودرو تا حدودی راحت می گردد، و هم با آرامش خیال راحت تری به زندگی روزمره خود ادامه می دهید و نگران جای پارک خودرو و یا اصلا امنیت خودروی خود نخواهید بود.
  • برای بولاردهای بزرگ تر مخصوصا بولاردهایی که در مسیرهای پر تردد نصب می گردند، حتما نصب تعدادی بولارد تا شو برای راحتی دسترسی عملی بسیار مناسب خواهد بود. نصب بولاردها برای کاهش دسترسی ها عملی بسیار مناسب بوده و بهترین وسیله برای کاستن میزان سرقت ها بسیار سخت است.

کاربرد راهبند تاشو

جنس راهبند تاشو

راهبند تاشو بنام راه بند تاشو اتوبانی می توانند به شما امنیت خاطر مناسبی در مقابل سرقت ها بدهند. این نوع راهبند معمولا بوسیله فولاد گالوانیزه شده محکمی ساخته می گردند بنابراین، این نوع راهبند ها دارای جنس محکمی بوده و ماندگاری بیشتری را نیز در اختیار دارند. شکل استوانه ای این نوع از راهبند ها می تواند کاربردهای بسیار بیشتری داشته باشند. و در هنگام استفاده براحتی خم نیز خواهند شد. زمانیکه به داشتن دسترسی به محیطی و یا مسیری جهت خروج از محیطی نیاز داشته باشید، می توانید بر روی دکمه ای که برای خم شدن راهبند نصب شده است زده و به راحتی راه بند خم گردیده و مسیر شما را باز خواهد نمود. و پس از عبور می توانید دوباره بولاردها یا همان راهبند تاشو را مجددا راست کرده و ثابت نمایید. جنس راهبند تاشو

نحوی نصب راهبند تاشو

نصب و اتصال راه بند تاشو (بولاردهای تاشو) کاری بسیار ساده و آسان محسوب می گردد. زیرا آنها مستقیما وارد بتن سطح خیابان ها شده و در آنجا پیچ می گردند. به همین خاطر بسیار مستحکم بوده و می توان به راحتی به آنها اطمینان نمود. تنها کافی است ابتدا سوراخ هایی را بر روی بتن سطح خیابان یا محل تردد عابرین پیاده نصب کرده و سپس پایه های بولاردها را بر روی این مکان های خاص پیچ نمایید. با این کار به راحتی بولاردها در جای خود محکم خواهند شد. نحوی نصب راهبند تاشو درصورتی که قصد دارید تا بولارد تا شویی را بر روی سطح آسفالت نصب نمایید، به شما توصیه می کنید لایه ای بتن بر روی سطح آسفالت ایجاد نمایید، و این لایه می تواند پایه محکمی برای نصب بولارد گردد. قیر (ماده اصلی آسفالت) معمولا بسیار ضعیف و به شدت قابل تغییر می باشد، و در هنگام برخورد ضربه و یا فشار آمدن بر روی بولارد نمی تواند به هیچ وجه ضامن نگهداری بولارد باشد.

راه بند زنجیری

راهبند زنجیری مخصوصا برای علامت گذاری و جداسازی ناحیه ای خاص بکار گرفته می شوند. تیر ها و زنجیره های چسبیده به آن باعث می شود، تا منطقه ای خاص را مشخص ساخته و زنچیره ها جلوی تردد را گرفته و واقعا با کمترین هزینه می توان منطقه ای حتی با وسعت زیاد را مشخص ساخت. راهبند زنجیری

کاریرد راه بند زنجیری

کاریرد راهبند زنجیری

  • راهبند زنجیری بیشتر برای مناطقی که جهت کاربری پارکینگ در نظر گرفته شده اند مناسب می باشد. البته می توان از آنها در انبارهای کالا، و یا ورودی ورزشگاه ها نیز بهره گرفت. معمولا یک دسته عادی از این محصول شامل شش تیرچه و حدود 25 متر زنجیر پلاستیکی به رنگ سفید و قرمز می باشد.
  • این زنجیرها بسیار محکم بوده و تقریبا به درد هر کاری می خورند. در هنگام استفاده بیاد داشته باشید که ستون ها را پر از سنگ و یا شن نمایید، در این صورت حتی در روزهای بادی نیز این وسیله می تواند براحتی به وظایف خود عمل نماید.
  • برای مناطق و مساحت های کوچک تر تیر و زنجیرهای نگهبانی ما در دامنه رنگی های مختلف در دسترس می باشند. معروف ترین ترکیب رنگی برای این تیر و زنجیرها رنگ های سفید و قرمز می باشد. آنها در هنگام جمع بودی به قدری کوچک می شوند که به راحتی در پشت یک ون نیز جای خواهند گرفت.

مزیت راهبند زنجیری

مزیت راهبند زنجیری

مزیت راهبند زنجیری حمل و نقل سریع و داشتن سرعت زیاد در باز شدن می باشد. مدل کوچک این نوع راهبندها می تواند فاصله ای تا 10 متر را برای ما پوشش دهد. برای مناطقی که قصد داریم تا از راهبندهای دائمی استفاده کنیم، به شما استفاده از راهبندهای بولارد فولادی صنعتی را توصیه می کنیم. البته راه بندهای پستی ای که دارای دو سوراخ زنجیر بر روی سطح خود می باشند نیز مناسب هستند، برای توقفگاه های موقت خودرو یا محدوده های کوچک این تیر های دارای دو خط زنجیر هستند کاملا مناسب بوده و البته داشتن ترکیب میله فلزی و زنجیره پلاستیکی ترکیبی کاملا مناسب خواهد بود.

منبع: راهبند

  انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 310

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما